En regnig förmiddag...

som denna är det perfekt att pyssla med ramar ute i garaget!
15 st Norska har tillverkats idag. Och lite annat oxå.
Jag har tagit lite bilder på ramtillverkningen mm och planerar att lägga upp det på bloggen så småningom. Men det blir inte här... För ganska snart byter min blogg adress.
Den får flytta till ett ställe där det är lättare att bygga upp sidan som jag vill ha den.
Men det märker ni sen :)
Idag har jag oxå haft tid att fundera och planera för binas sommar...
Det ska bli 2 eller kanske 3 avläggare har jag tänkt. Men de ska jag inte behålla. Antingen gör jag mej av med dom senare i sommar eller så vintrar jag in dom och säljer dom nästa vår. Det får vi se vilket det blir.
Men det innebär att jag måste snickra lite till :) Ett par enkla bottnar, ett par lådor och en hel del ramar.
Jag har oxå suttit och bläddrat i en bitillbehörs-katalog... och hittat en del grejer jag ska investera i i år. Det får bli en tur ner till den roliga affären i Munka-Ljungby snart :)
Ok... jag är en bi-nörd !   ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0