Tog mej lite tid...

och bara tittade på de små tjejerna i kupan. 
Har ni sett en bi-mage? De är faktiskt riktigt söta... Här var en som kröp uppochner på plastskivan som täcker ramarna och jag fick möjlighet att ta lite bilder på den.
Klicka på bilden så blir den större och man ser rätt väl hur den ser ut.
Man ser den lilla munnen och de små fötterna och den lilla lurviga magen :)


Här hittade jag en drönare (!)  Jag trodde att de var utslängda vid det här laget, men tydligen är det en och annan som har skött sina kort väl och fått vara kvar.
Och här kommer lite fler magar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är rolig du!!!

2011-09-29 @ 22:42:51
Postat av: Irene

Ursäkta, namnet föll visst bort på min kommentar, innan.

2011-09-29 @ 22:44:26
URL: http://www.indecernos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0