Mycket sol och lite regn...

har det varit senaste tiden. Körsbär har blommat och plommon likaså. Nu väntar både jag och alla mina små arbetare på att det stora gamla äppelträdet i kohagen ska blomma.
Pappsen var på studiebesök här i tisdags och hade med sej stora kameran. Dock blev han visst inte nöjd med alla bilder så det blir nog ett besök till framöver hoppas jag. Har blivit lovad att få sno några fina bilder att lägga upp här :)
Bina har iallaf fått en undervåning på sitt hus och de håller på för fullt att bygga ut alla mellanväggar. Det vill verkligen till att de jobbar på, för det börjar bli ont om plats där uppe för frun i huset.
Undertiden ligger jag här i hängmattan och väntar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0