Jag blev lite nervös...

att mina små bin hade gått och dött. Men de lever! :D
Här är till och med bildbevis:
De sitter fint samlat i en klunga. Om den är stor eller liten har jag ingen aning om, men nu har jag ju iallaf nåt att jämföra med i framtiden.
Vintern har varit alldeles för lång och kall... men till helgen ska det tydligen bli lite plusgrader, så kanske, kanske kan de få lite vårkänslor och flyga ut lite?
Det var faktiskt ett par stycken som var ute en sväng för ett par veckor sedan, fast de kanske dog av chock innan de hittade in igen ;)

Kommentarer
Postat av: Lillen

Roligt!!!

Funderar på en egen blogg, men jag vet inte riktigt vad den skulle handla om. Djuren å gården kanske?!?

2011-03-01 @ 20:11:23
Postat av: Carina

Det tycker jag att du ska Lillen! Finns säkert massa att skriva om gården och djuren :)

2011-03-02 @ 20:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0