Med lite playwood...

och reglar plus lite annat smått...

... så har jag skruvat och limmat....
... och skruvat lite till...
... och slutligen målat och fått på handtag.
Det blev tre stycken nya lådor till mina bikupor. Faktiskt blev jag rätt nöjd med dom :)
Jag ska ha dem som bottenlådor som de ska ha hela året. För de rackarna försökte ju gnaga sej ur frigolitlådorna förra hösten. Men nu har jag några rejäla lådor som skulle kunna hålla för att stänga in en flock vildsvin i tror jag ;)

Nu har jag lite andra planer, för det blev lite kvar av playwooden och osb-skivan.
Det ska bli en "landningsbana" bland annat. Men det får jag återkomma till när jag har börjat med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0