Bin i bil.

Igår kväll hämtade jag lilla avläggaren hos min kollega. De fick då åka med mej hem och sova i garaget under natten. Och nu på morgonen fick de åka till sitt nya hem hos mina föräldrar.
Trots att de stackarna fått en skumpig bilfärd (fastbältade i framsätet) så var de väldigt lugna och snälla. Det gick jättebra att plocka över ramarna i deras nya bostad. Ett gäng ville så klart vara kvar i sin gamla låda, men de flesta gick att skaka ur. Deras gamla lilla låda fick stå kvar intill den nya så att eftersläntarna lätt hittar till sina kompisar.
Jag ska fixa lite bilder på deras nya hem i helgen, för idag var det så vansinnigt mycket knott att man inte ville vara ute en sekund mer än nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0