Ökad framkomlighet...

på infarten framför kupan blev det idag.
Jag tog fram vår grästrimmer och drog igång den. Det gick himla smidigt, den startade nog redan på 53:e rycket. Men sen gick den som tusan. 
De stackars bina hos fru Blå har ju haft en hinderbana av höga grässtrån framför infarten och jag tyckte det var dags att rensa upp lite.
Det är lite gråmulet idag och duggregnet hänger i luften, så det var inte någon rusningstrafik direkt, men det var ändå ganska många som flög.
Så jag var lite fundersam på hur de skulle reagera när jag kom med den vinande, grässprutande och bensinstinkande monstermaskinen.... Men det var som om den inte existerade. De brydde sej inte alls, mina snälla små gullebin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0