Flitiga byggbin...

verkar det finnas gott om i samhället hos mina föräldrar.
Det är bara en vecka sen jag satte på en skattlåda ifall de kanske skulle känna för att bygga lite...
Och det har de gjort! De sex mittersta ramarna har de börjat bygga ut. Flera av dom är halvklara redan.
Vilken fart det är på dom! 
Med lite tur kanske det till och med går att få en burk honung eller två från dom när jag slutskattar :)

Nu ska jag ut på blocket och leta slunga, för snart har bina jobbat ihop till det ;)

Kommentarer
Postat av: Irene

Vad duktiga dina bin är! Ja, snälla är de också. Jag brukar klippa gräset hos dem på kvällen, när de har slutat jobba, men sist gjorde jag det under rusningtid och det var inga problem alls. Jag hade också kunnat gå i bikini om jag hade velat det. Du behöver inte vara orolig, de ska slippa den synen.

2011-08-21 @ 21:38:13
Postat av: Janne

Jo de e nog bäst att dom jobbar på för det går åt en hel del honung till grillningarna. Honung lite kryddor å grillvatten, det är vad som behövs för ett gött grillresultat.

2011-08-24 @ 20:52:09
URL: http://reflextionen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0