Det blev massa roliga...

saker shoppade i måndags när vi var i skåne. Vi var ju på "Joel Svenssons vaxbutik" i Munka-Ljungby. Och vilken fin butik!!! De hade verkligen allt, och i fin ordning, och trevligt bemötande. Vi var nog där nästan en timme, men jag hade lätt kunnat strosa runt där lika länge till tror jag ;)   Ett besök där rekommenderas verkligen till alla med sticksiga husdjur :)
Jag försökte iallaf hålla mej till min shopping-lista, och fick nog med mej det jag skulle ha. Det blev ett litet startkit med jacka, borste, puff mm, bitömmarbotten, glasburkar och massa mer saker.
I veckan har det varit lite halvdåligt väder. Lite för kallt och lite för regnigt. Men nån enstaka kort stund har nog några modiga bin vågat sej ut.
Verkar som att det ska bli lite varmare i helgen, så då blir det nog fart på dom. Nu är det full fart på pollenproduktionen i hasselbuskarna här, och viden är nog på tur när som helst oxå.
Under helgen nu ska jag försöka bli klar med renovering av ramarna. Jag har fått låna massa bra grejer av min guru, så det är riktigt roligt att pyssla med dom. Idag har jag iallaf fixat ca 25 st. Men det är ett gäng kvar.

Kommentarer
Postat av: Lillen

Hur många ramar behövs det då? 25 låter som ganska många.

2011-04-02 @ 22:09:01
Postat av: Irene

Jag hade trott fem kanske...

2011-04-02 @ 22:53:42
URL: http://www.indecernos.se
Postat av: Carina

Det går 10 ramar per låda, och jag vet inte riktigt, men jag kanske behöver 3 eller 4 lådor... Så 30, 40 ramar typ. Sen ska jag ju göra en avläggare som ska ut till Furukull, och där går det kanske åt två lådor om det går bra. :D

2011-04-03 @ 09:05:48
Postat av: Carina

Håller på att lära mej... så jag har inte riktigt koll än...

2011-04-03 @ 09:15:34
Postat av: Irene

Oj, så många?

2011-04-05 @ 21:56:04
URL: http://www.indecernos.se
Postat av: Irene

Oj, så många???

2011-04-05 @ 21:57:18
URL: http://www.indecernos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0